2010-05-31
 13:57:18

Ledig måndag








Bilderna togs i september 2009.. nästan ett år sen :O

Godmorgon lediga måndag!
Idag hade jag inte tänkt göra mycket annat än att sitta fastklistrad i min säng hela dagen. Jag slapp gå ut med hundarna också, så ute kommer jag inte att vara idag ;)

Imorgon är det skola igen. Ingen jobbig skoldag eftersom vi bara har en lektion, vi slutar halv 12 =) Efter skolan ska jag och malin dra in till city och kika i butiker. Jag har inte så mycket pengar kvar.. VART TAR DE VÄGEN?!

See ya latero


ämma
PUBLICERAT: 2010-05-31, 16:03:39 | URL: http://stummatankar.blogg.se/

Pulvret börjar ta slut men har hittat hur man gör eget, hoppas det blir lika gott , annars får jag köpa nytt :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: