2010-06-27
 23:49:50

Glömda saker...

FAN! Glömde min skinnjacka + ipod sladd + kamera linsskyddet på landet!
Det är inte likt mig att glömma saker, men nu gjorde jag det! Skinnjackan vet jag iallafall att den är kvar på landet, men sladden och linsskyddet vet jag dock inte var de har tagit vägen...

UPP MED HUMÖRET NU DENICE! haha, är iförsig glad nu, men var lite irriterad förut!
Sitter iallafall just nu och kollar på Heartbreak Hotel på tv4+, askul film.

Nu ska jag ladda ner massa nya låtar till ipoden, så jag och mamma har nåt bra att lyssna på i bilen imorgon påväg till landet ♥











-Cajsa
PUBLICERAT: 2010-07-01, 14:43:42 | URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: