2010-06-20
 19:00:18

I'm home - strandbilder!













Nu är jag hemma igen efter underbara dagar i Malmö med louise! =)
Back to basics... ligger just nu i min säng lite halvdöd och kollar på alla bilder vi tog där nere. HUR många som helst, så bilder kommer det garanterat att laddas upp på bloggen ;)

Imorgon ska jag upp tidigt tidigt tidigt för att börja köa till Twilight fan eventet, åh jag längtar! Har dock ingen lust att köa så länge igen, men vad gör man inte för att komma längst fram? haha! Det blir nog roligt iallafall =)

Hörs senare med mer bilder,
LOVE


Jennilie
PUBLICERAT: 2010-06-22, 10:40:24 | URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Sv: Jaha gjorde du?! =) Såg tyvärr inte dig.. Tror jag. Haha ja jag har ju hört nu att det syntes på skärmen då vi fotades tillsammans, så himla kul! Men vart stod du då? :D Fick du bild med någon av dem? Autograf? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: