2010-06-27
 00:43:05

HOME HOME HOME


Njuter av solen =)


Fina stora huset


Louise skådar nåt intressant


Jag i underbara solen!


Louise slog i benet och jag tyckte tydligen att det var skitkul, haha!


Sexy mama ♥

Nämen tjenare! NU är jag hemma i Stockholm igen, ganska så skönt att ligga i sin egna säng även fast sängen på landet var helt underbar så man knappt kunde komma upp på morgonen, haha.
Har knappt varit hemma någonting på lovet, och nu på måndag åker jag & mamma iväg till landet i Värmland, ska bli skönt!
Vi har iallafall haft det jätteskönt i både Malmö och på landet i Dalarna, BRA start på lovet!

Nu ska jag snart sova faktiskt, är trött efter resan. Imorgon ska jag förmodligen åka in till stan med Louise och köpa lite grejer inför landet, men inget är bestämt, får se imorgon. Puss påre


TORSTEN HÄR.
PUBLICERAT: 2010-06-27, 02:05:06 | URL: http://febbs.se

jo det ska vi :D <333 älskar dig, tack för dessa underbara resor min nya mate!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: