2010-05-24
 15:54:15

Hello, I'm home


ey yo, coooling


Jag och Josefin idag =)


Smygfotade när Josse snöt sig, mohaha


Josse visar stolt upp sin klocka


I väntan på the bus!

Nu är jag hemma och ska precis börja på mitt arbete i Grafisk kommunikation! Det är jäkligt skönt att "music that matters" redovisningen är över och en skrivuppgift som vi gjorde efter lunchen idag.
Nu är det inte mycket plugg kvar!! Jag måste dock komplettera en Etik uppgift i religion, sen får jag betyg i det också.

Sitter iallafall just nu på baksidan i sköna solen =) Skönt att det är så fint väder igen! Igår var det ju pissväder, regn och rusk. Hoppas på att man kan ha shorts imorgon. Ska kolla vad det blir för väder imorgon på smhi.

See ya later, alligator



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: