2010-03-22
 19:39:11

Lite av min dag i bilder!


malin ville inte vara med på bild :p


ehm.. jaaa..


maaaaaliiiiiiiin


jag underfrån, en vacker syn!


fan va snygga bilder, haha!


väntar på sega josefin! :D


there she is! Josefin provade många kläder och köpte ingenting. Malin provade ingenting och köpte nåt. I say nooooothiiiiiiing.

Japp. Det var lite bilder från min dag.

Hade engelska tal om Malcolm X (frihetskämpe) , sen skrev vi om en engelsk bok + ett test. Efter skolan åkte jag, malin och josefin in till söder och kollade lite i affärer!

Nu måste jag rusa, ska käka! puss


Amis
PUBLICERAT: 2010-03-23, 09:00:28 | URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Vill du vara med och tävla om ett halsband från MissDee?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen hittar du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: