2010-06-07
 13:07:29

VÄLDIGT kort skoldag


Gammal bild!

Åkte till skolan. Slutade skolan efter en kvart. Lite onödig dag, men men ;)
Vi fick bara reda på vårt slutbetyg i engelska + nationella resultatet i engelska. Efter skolan åkte jag, malin och josefin till centrum och tog en fika på espresso house!

Ikväll ska jag, amanda & malin åka till saras skola och kolla när hon sjunger och dansar, ska bli kul! Byebye så länge


Maria - mode, outfits & inspiration
PUBLICERAT: 2010-06-07, 15:04:01 | URL: http://mmiaas.blogg.se/

Haha oj, snacka om kort skoldag! & du, jag läste på thetwilightsaga.se att det är förbjudet att sälja biljetter till faneventet :O fast man får GE bort dom. Så skicka dom på posten ikväll du :D hahahah nej, skämtar bara. Men bara så du vet. ;)


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-06-07, 22:40:48 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Hejsan gosis! :) Gör något som jag hade tänkt att göra när mitt sommarlov satte igång, vilket är att säga hej till alla som jag premuinerar på. Har dock inte hunnit men nu är jag igång! :) Ska bli skönt att komma igång med all bloggläsning igen. :) Sommaren är ett bra tillfälle att komma igång med allt på igen. :)

Händer för dig i sommar då? Vad kommer jag att få läsa om i bloggen under sommaren? :)

xx Cajsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: