2010-06-10
 22:01:35

Studenten igår

Studenten igår blev väldigt lyckad, förutom på kvällen då det blev lite kaos. Det ska vi inte gå in på här iallafall!
Det var så härlig stämning när de sprang ut, JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!! Två år kvar denice.. två år kvar.
Och att stå på flaket i flera timmar verkar JÄVLIGT roligt. Min brorsa har träningsvärk i benen för att han hoppade så mycket på flaket haha =P

Idag skippade jag skolan på grund av det som hände igår på kvällen, så jag har alltså varit ledig idag. Jag vaknade vid 2 och sen dess har jag inte gjort så mycket förutom att ha tagit två promenader.

Imorgon är det äntligen skolavslutning, LYCKA! 10 veckors ledighet, yeeeah! PUSS PUSS


EXAKT sådär såg jag ut igår på dagen =)


Natalie - It's all about attitude
PUBLICERAT: 2010-06-11, 13:49:43 | URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: