2010-06-14
 17:52:05

Lite bilder från skolavslutningen!


glada cheyer


Emma kör på, haha


Malin är alltid lika mobbad

Snygg snygga bilder från skolavslutningen, haha!
Idag vaknade jag klockan 2, shit. Måste sluta att sova så länge.. Sov ungefär 14 timmar inatt, INTE normalt haha.
Just nu sitter jag och kollar lite halvt på en tråkig fotbolls match. Men ikväll är det Italien som spelar och det måste man ju bara se ;)

Dagen lär ju fortsätta i detta slöa tempo, men skönt det också ibland faktiskt. Ha det bra, tjohej!


Ämma
PUBLICERAT: 2010-06-14, 22:28:05 | URL: http://stummatankar.blogg.se/

Asso jag är så jäääävla snygg. Har jag sagt att jag älskar dig när du lägger upp sånna bilder? lixom myyy babe >.< in my ass Denice :(



Och jag tänker fan bli tjur när jag blir arton även om ingen gillar det :( Och vi måste ses anus, när åker du? :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: