2010-04-27
 16:46:04

Härlig dag med mycket glass!


jag och josefin i väntan på tha bus


Malin på ängen!


Josefin på ängen!


Mmmmmmm, Ben&Jerry ♥


I väntan på bussen


Inga kommentarer...

Hallå bloggen!
Efter att hela mitt arbete i Grafisk kommunikation poff försvann, så har jag varit jävligt irriterad. Vid lunch fick jag veta att Ben&Jerry ger ut gratis glassar till alla och då blev jag gladare :D
Så jag, josefin och sanna traskade till globen och haffade varsinn glass. På hemvägen gick jag och josefin av vid tyresö centrum för att möta upp malin och haffa ännu en glass haha!
Efteråt satte vi oss i solen på ängen utanför centrum och mumsade på våra glassar ♥


evelina
PUBLICERAT: 2010-04-27, 17:12:35 | URL: http://lillie.blogg.se/

åh gott med glass :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: