2009-03-10
 17:33:42

Jävla snö oväder!



Tjoho. Vad möts man av imorse då man dessutom är trött och sliten.. jo, snöstorm! Tur att man har väldigt kort till skolan.
Igår när jag var i stan så hittade jag en balklänning som jag och mamma ska titta på på torsdag :)
Den är svart (tråkigt, jag vet!), men då ska jag nog köpa smycken i en roligare färg istället.

Idag har varit en vääääldigt seg dag i skolan. Så nu är jag helt slut och ska nog gå & lägga mig i tid ikväll för en gång skull ;) Puss&hej leverpastej ♥


sara
PUBLICERAT: 2009-03-11, 14:18:18 | URL: http://saraborell.blogg.se/

svar: Dans-auditionet gick väl helt okej. Det kunde absolut gått bättre, men det gick inte åt helvette heller ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: