2009-06-09
 21:55:44

Kvällen innan skolavslutningen.

Hellu.
Just nu sitter jag & glor på Desperate Housewives ;) Efter det är det hell's kitchen som väntar!

Vid 3 tiden var jag hos frisören och klippte mig. Jag klippte bara topparna och lite på snedluggen. Välbehövligt :P
Imorgon är det ju då skolavslutningen och balen!  Jag ska ha på mig en blommig klänning på avslutningen och en blå/lila balklänning på kvällen. Det blir nog bra det. (kan visa bilder sen..)

I skolan hade alla 9:or en avslutningsmiddag bestående av rostbiff och potatissallad ;) Och även glass som efterrätt!

Vi får väl se om tårarna faller imorgon då, haha. Lite sorgligt är det ju!

Bye! ♥

Haha snyggt! (bild från förra året)


H A I D I J A K O B S S O N
PUBLICERAT: 2009-06-10, 06:46:30 | URL: http://haaiidi.blogg.se/

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D


Nina
PUBLICERAT: 2009-06-10, 13:44:07 | URL: http://totalflopp.blogg.se/

söt bild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: