2009-01-11
 00:48:32

Tacobar





Hejhej! Jag har redigerat bilderna på en sida som heter www.picnik.com. Om man inte förstår photshop, så är detta en bra enkel sajt att börja lära sig hur man redigerar effekter m.m.
Idag skulle jag, sara & amanda hämta ut biobiljetter, men de släpps inte förens på måndag, så vi åt bara middag på tacobar och kollade lite i affärer innan vi åkte hem till sara.
Vi kollade på Grease som amanda inte hade sett , hehe. Jag var kvar där tills kvart över 11 då jag gick och mötte pappa med hundarna ;)
Nu väntar jag bara tills mitt one tree hill avsnitt ska ladda färdigt, och sen ska jag gå till sängs & kolla på det. Pusshej!


Bea
PUBLICERAT: 2009-01-11, 12:53:08 | URL: http://takai.blogg.se/

SVAR;

Hoppas att du får en bra dag!



Hoppas också att du vill fortsätta att följa min fotoblogg! :)

Klicka bara på bloglovin-ikonen på min sida!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: