2009-01-22
 21:03:35

"Little Black Book"

Tjohej leverpastej!
För någon sekund sedan började en film på tv3, "Little Black Book" som jag nu ska titta på tänkte jag ;)
Jag tar just nu en liten paus från pluggandet som jag btw inte förstår så mycket av, menmen..

Har nyss tagit en snabb dusch efter träningen på gymmet och så. Jag åkte ner dit med Sara & sedan mötte vi upp Malin, som dock åkte hem ganska tidigt eftersom det inte fanns några roliga/bra maskiner lediga :/
Jag & Sara sprang iallafall 25 minuter på bandet och sedan provade vi på lite maskiner.

Aja, nu ska jag titta vidare på the movie! pusshej ♥


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-22, 21:29:30 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

tror att jag har sett den filmen, har för mig att den är ganska bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: