2009-01-14
 17:01:54

Jobbig "lill lördag"


Tjaa!
Guud vilken jobbig skoldag! Vi hade någon förberedelse till nationella proven i svenska, så vi skulle skriva en uppsats om hur vi kan förbättra samhället. Det var jättesvårt att komma på bra ämnen att skriva om & så skulle man dessutom skriva bra svenska. Menmen, det blir säkert bra. Nu är det bara 2 skoldagar kvar till helgen, yeey.

Om en halvtimme ska jag & mamma åka till mr tandläkare. Han ska kolla på mammas tänder, och sen ska han kolla på mina också och se om jag behöver tandställning.. Hoppas hoppas hoppas att jag får tandställning! *håll tummarna*.
Jag vill helst ha genomskinlig tandställning som inte syns, börjar ju gymnasiumet i höst..  Heeeejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: