2009-02-07
 19:29:57

Forum Nacka


Bilder från igår efter skolan. Emajlia ;)


Emilia & Junior. haha han ser livrädd ut!


Jag på sne


Plattar håret och gör nån ful miiin :P

Hola bola!
Idag har jag och några vänner varit i Forum Nacka och shoppat. Jag hade 30 kronor, men jag fick en hundring av mamma för att köpa lunch men dom pengarna köpte jag kläder för istället, hihi :)
Jag hittade en svart tröja/jacka på gina tricot för 79 kronor! Amanda köpte en också fast i blå ;)
Alla fick något köpt iallafall, så det var lyckat.

Ikväll ska jag till sara och vi ska kolla på Hitta Nemo, finally! haha. Men först ska jag äta här hemma. See ya later! ♥


Jennie
PUBLICERAT: 2009-02-08, 13:05:27 | URL: http://rodhe.blogg.se/

ha en bra dag ! :)


Linnea Gröning
PUBLICERAT: 2009-02-09, 07:10:07 | URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/

HIH jag skymtar en bild på Alice :'D xD Älsk älsk älsk Alice (: <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: