2009-04-24
 21:39:01

UTMANING.

Jag har blivit utmanad av Sara. 

Skriv 8 fakta/vanor om dig själv. Utmana sedan 8 andra personer.

Varje gång jag går och lägger mig, och även när jag vaknar så måste jag kolla under sängen en gång för att säkra att det inte ligger nån där, haha.

- När jag är på nån kompis toalett så måste jag kolla bakom drapperiet i säkerhetens skull liksom. (Ungefär samma vana som den ovan..)

- Jag älskar Carl-Jan. Hahaha, vissa tycker att han är sliskig, men jag tycker bara att han är riktigt underhållande :D

- Jag knäcker alltid fingrarna. Flera gånger om dagen. När jag har knäckt alla fingrar, börjar jag om på nytt. En riktigt dålig ovana!

- Jag är rädd för clowner! Vem är inte efter den historien som spreds överallt?! Dem är till för att underhålla.. inte lyckat! Btw, så har jag blivit skrämd av en clown och det gör ju inte situationen bättre om man säger så..

- I'm the boss! haha nejmen, jag blir jäkligt bossig när jag arbetar i grupp. Jag tänker själv aldrig på det, men sen är det alltid nån som konstaterar det, hehe. I can't help it ;)

- Jag gillar inte barn. Eller vissa är helt okej, men de som skriker blir jag galen på! 0-2 års ålder tål jag inte barn, haha. 
I 3-4 års åldern tycker jag om barn :)

- Jag är envis. Det har jag alltid varit, men det börjar blekna bort genom åren nu faktiskt. När jag var liten skulle jag göra precis allt på egen hand, "Kan sell" sa jag jämt.

Jag utmanar.. hmm.. Emilia :D


s o l o m a
PUBLICERAT: 2009-04-24, 22:14:06 | URL: http://soloma.blogg.se/

Hej skulle du vara med i tävlingen om headern? ;) Eller hur var det? :P


Sofia
PUBLICERAT: 2009-04-24, 22:40:11 | URL: http://chicflia.blogg.se/

Sv; Tack så glad jag blir! :) hihi <3


Cajsa
PUBLICERAT: 2009-04-25, 11:17:18 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/

God morgon sötaste! allt bra med dig? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: