2009-04-20
 21:55:29

50-öringen ska bort!

Det har beslutats att 50-öringen ska bort! När vet jag inte, men snarast antar jag ;)
Själv tycker jag att det är bra. Dem är bara irriterande att ha i plånboken när de nästan inte ens är värda något.
Små rostiga små smala plattor är vad dem är för mig, haha. Plus att man knappt kan köpa något för dem längre? Inte ens ett litet jenka tuggummi? hmm.. förut när jag gick på lågstadiet kostade dem 50 öre, men har ökat sen dess, så idag kostar jenka 1 kr.. jaja, detta beslut tycker jag iallafall bara är positivt. Eller?


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-20, 23:23:17

jordgubbs försäljandet fixa jag genom pappa

tjänade dock inte mkt

2 tusen på 4 veckor


Malin
PUBLICERAT: 2009-04-20, 23:35:43 | URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

svar: konstigt att det inte fungerar, vet faktiskt inte vad som kan vara fel :/


Sofia
PUBLICERAT: 2009-04-21, 17:32:04 | URL: http://chicflia.blogg.se/

har för mig att de var i september eller nå liknande x)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: