2008-09-09
 18:15:52

Hej igen!

Oj oj, här har det inte uppdaterats på länge.. men det ska det bli ändring på!

Kortfattat om dagarna som har gått:
Lördag: Mamma & pappa var bjudna på kräftskiva hos grannarna så jag bjöd hit Sara. Vi åkte iväg till centrum och köpte hos en varsin Ben&jerry glass, muums. Vi gick hem till mig för att hämta busskort/bussremsa, men så gick vi till bussen utan det ialla fall, haha, glömsk som jag är (a), så vi var tvungna att betala med mobilen.
Sen när vi äntligen kom hem käka vi på våra glassar & kollade på Hip hip hora :)
Söndag: .... slödag?
Måndag: Ny skolvecka började.. Vi hade halvstudiedag & efter skolan åkte jag, amanda, sara & malin ner till centrum för att köpa Ben&jerry glass, haha igen! (man blir typ beroende) Vi åkte sen till sara för att kolla på en film - det blev: Ett monster till svärmor, den var rolig.
Tisdag: Skoldagen gick vääääldigt segt idag, usch usch. Sista lektionen hade vi gympa i REGNET! det var inte särskilt kul ska jag säga, menmen.. När jag kom hem åkte jag, mamma & hundarna till sickla centrum för att hämta min ipod touch efter 2-3 veckors väntetid! Jag fick en alldeles sprillans ny ipod, för det gick tydligen inte att laga min förra, så det var ju kul =)
Just nu skulle jag egentligen behöva plugga lite svenska för att bli godkänd, men jag är alldeles för trött för det, men jag måste nog ta tag i det ialla fall! vill ju inte få IG...

Det här inlägget bestod av väldigt mycket text  om mitt liv känns det som, som ni kanske inte är intresserade av? men jag skriver mer senare om annat =)
Hare bra, pusshej!

/ Denice ♥


Sara, Amanda & Malin igår (ingen bra bildkvalité, tagna med mobilen)


Sandra
PUBLICERAT: 2008-09-09, 19:12:45 | URL: http://sponge.blogg.se/

Kikar in, guuud vilket fin blogg du har! Hoppas du haft en bra dag!


Sara
PUBLICERAT: 2008-09-09, 19:54:21 | URL: http://saraborell.blogg.se/

Svar: Aha okej, men nära i allafall ;) Jag använder Gimp. Ett rätt lätt program, men det finns bra inställningar och så är det gratis. Vilket är ett stort plus ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: