2008-10-16
 21:23:20

Torsdag

Hej från en arg denice!
Jag tror att en person som har hatat mig har dött & nu jävlas han/hon med mig! Seriöst, det spökar i mitt rum eller i hela mitt hus .. Det är många saker som jag har sett framför mig och vetat vart de har legat & sen när jag ska hämta saken så är den försvunnen (!)  Okej, jag kan erkänna att vid vissa tillfällen är det mitt eget fel, men ibland är det faktiskt någon som jävlas med mig & det är inte kul!
Som Sara säger.. KARMA! Jag har tydligen gjort någonting dåligt & sedan får jag straffas för vad jag har gjort..
Va fan har jag gjort som är så dåligt egentligen, säg mig ?! Haha
Det enda jag behöver göra nu är att göra något bra så personen förlåter mig, mohaha, like what?

Det som har försvunnit just nu är en jäkla skiva som jag vet att jag har lagt i en av mina lådor! Jag kommer ihåg när jag la den där & då hade jag koll på vad den låg.. men nu är den liksom GONE.
Jaja.. back to .. ? nånting... my life?

Idag har jag iallafall varit på hunddagiset tillsammans med Malin som vanligt ;)
Det var ett jäkla väder idag asso! Vi fick 2 timmar ute i spöregnet, det var inte så kul ska jag säga.. På eftermiddagen gick vi endast 1 timme.. Fast jag höll på att frysa ihjäl! Mina fötter var alldeles dygnsura . Hela jag var dygnsur & kall!
Imorgon är det sista dagen på prao & det ska jag och Malin fira med en stor fet pizza på lunchen, haha!

Hörs imorgon!

/ Denice ♥


Haha, den bjuder vi på ;D


Checka in skorna asso! shiet..


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-16, 23:01:52

du är ju slarvig eller glömsk helt enkelt!


denice
PUBLICERAT: 2008-10-17, 17:37:23 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

vem?!


Daja
PUBLICERAT: 2008-10-17, 18:27:46 | URL: http://daja.blogg.se/

helgalna skor hon har!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: