2008-10-03
 14:23:01

Studiedag

Tjena tjena!
Idag är vi som sagt lediga - studiedag! Fan vad skönt det var att sova ut , sov till ungefär halv 12.
Kollade för en stund sen på lite intervjuver med zac & vanessa från svt. Haha, de skulle säga 2 meningar på svenska! Vanessa lät som en turk, haha. Dem skulle säga : Lilla aktuellt är bäst! & Nyheter är coolt. Gå in på http://www.svt.se/ och leta er fram till intervjuverna på hemsidan om ni vill se dem.

Idag är det Camp Rock på disney channel kl: 19:00 & den ska jag se hemma hos Sara ikväll :)
Jag har sett den förut, den är jättebra! Bl.a Demi lovato & Jonas brothers är med i filmen.

Nu ska jag nog gå & ta mig en dusch och sen börja göra mig i ordning lite smått, ha en rolig fredag!

/ Denice ♥


Nu är dom i Spanien, Madrid!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: