2008-10-30
 20:21:36

Stan i regnet

Hejhej!
Har nyss kommit in med hundarna från ovädret. Det blev mjukiskläder, uggs, stor mössa, halsduk och vantar på ;) Jag frös verkligen inte som tur va!
Idag åkte jag & sara in till stan för att kolla på jackor samt halsduk, mössa + vantar till sara.
Jag köpte ingenting förutom en tidning - NU! + tuggummi ;P   och sara hittade en vit halsduk och ansiktsmask.

Vi var tvungna att vänta vid tunnelbanan typ 20 min för att saras busskort fungerade bara efter klockan 4, så medans gick vi b.la in på pressbyrån och kollade på tidningar. Jag skar mig på en tidningen och "paper cut" flög direkt ur min mun , haha, kan tänka mig att det lät lite kul. Men såret var inte lika roligt ^^  *sved*

Hemma har jag läst min tidning och kört tarzan tv-spelet, haha. Sen har jag kollat på Vänner avsnitten som gick på kanal 5.
Snart ska jag nog sätta mig i min säng och kollade på vänner igen eftersom jag har laddat hem en ny säsong , hehe ;)
Just nu sitter jag på golvet och har jäkligt ont i häcken. Jag var tvungen att koppla in en slapp som är under skrivbordet för att få internet till min bärbara data...

Hörs sen!  btw, mami sitter på flyget nu på väg till Seattle där hon ska byta flyg till hawaii.. vill också :( sol & bad för henne, regn och rusk för mig..

 / Denice ♥

Vanessa Hudgens - Paper Cut



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: