2008-10-04
 23:27:35

Sjunga sjunga sjunga..

Heejsan!
På morgon slog jag på disneychannel då camp rock visades igen :) + behind the scenes.
Vid 12 åkte jag & mamma till Farsta cenrum för att mamma skulle köpa nya mobiler till henne och pappa. Jag vill också ha en ny.. men får väl vänta tills bindningstiden har gått ut antar jag!
Jag fick med mig en stickad kort ärmad grejj från H&M, halsduk & vantar från Wedins accent + lite underkläder..Det behövdes!
Sen när vi kom hem har jag bara sjungit känns det som,haha. Har suttit och sjungit lite camp rock låtar framför datorn!
Jag och sara ska försöka skriva en låt, haha, vi får väl se hur det går ;)

Morgondagens planer är att jag & sara ska åka in till stan för att förhandsboka premiär biljetter till high school musical 3 + att vi ska kolla på vinterskor.

Skriver mer imorgon, godnatt!

/ Denice ♥


Dem skrev "lovebug" på ca 15-20 min :O


The Trio D
PUBLICERAT: 2008-10-05, 21:46:58 | URL: http://thetrio.blogg.se/

sv; japp, dt var jessica alba :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: