2008-10-26
 11:45:59

Sjuk..

Hejsan!
Vaknade upp med: ont i halsen, täpp i näsan, ont i huvudet..
Inte alls kul eftersom det är ju höstlov nu (!!) Det enda jag behöver just nu är en bra film och en Ben&Jerry glass.

Hade en rolig, men ganska konstig dröm idag.. haha. Jag drömde att jag, sara och malin fick gå på nån galafest där massa disney stjärnor var, bl.a jonas brothers.
Camp rock soundtracket skulle vi sälja ute på cykel, haha det var jättekonstigt..
Vi försökte typ ta kort på dom flera gånger men det gick inte ;P Sen när allt var över så tänkte vi att vi kunde följa efter dom ut.. Och alla ville följa efter nick jonas och han hade klätt ut sig till en isbjörn eller nåt för att ingen skulle känna igen honom, hahah. men det gjorde vi iallafall så vi förföljde honom jättelångt på en stig.. Sen tillslut när jag frågade om jag bara fick ta ett kort tillsammans med han så fungerade inte min kamera, haha så typiskt! sen vaknade jag upp ur min dröm :P

Juste, igår somnade jag ungefär 3 på dagen, sen sov jag tills vi skulle äta middag vid halv 7. Jag hade satt upp en lapp på min dörr, " Kom inte in"!  eftersom jag var lite småsur på mamma.. Sen när mamma skulle komma in och väcka mig så blängde jag med värsta mördarblicken på henne & sen la jag mig ner på mage och sov vidare. Hah har verkligen inget minne av att jag gjorde så!

Va fan ska jag göra idag?! kommer ha jättetråkigt hela lovet :(

Btw, glöm inte att vrida tillbaka klockan 1 timme idag ;)

/ Denice ♥


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-26, 18:31:18 | URL: http://lvz.webblogg.se/

fin blogg du har! :D Gå gärna in på min blogg ! (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: