2008-10-27
 17:39:19

Hemma

Tjenare!
Kom hem från Malin för en liten stund sen ;) Vi möttes vid coop nära för att köpa med oss nåt gott, och sen kollade vi på Gossip girl repris från igår, top model & lite på another cinderella story med bl.a selena gomez.
Jag ska nog ladda ner den filmen så jag kan se klart på hela!

Vad mer? .. jag är fortfarande sjuk.. ont i huvudet och täpp i näsan. Jag pratar som en jag vet inte vad :P fult låter det iallafall.
Idag ska malin färga håret & då blev jag så sugen på att göra samma sak så jag ska nog tigga lite pengar av mamma sen ikväll till en färgning hos frisören för första gången :)  
Har ju alltid kört på toningsfärg som mamma fått kleta i mitt hår. Det håller dock bara i några dagar.. sist jag gjorde det så blev det inte ens någon skillnad.. :/

Ha det bra resten av dagen!

/ Denice ♥


Är bara tvungen att lägga upp den här bilden asso ;) mmmmmm.. haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: