2008-10-14
 18:24:13

Dag 2 på hunddagis

Heejheej!
Andra dagen på prao då... Den var roligare än igår iallafall eftersom det var mycket finare väder idag & då blev man mycket piggare!
Vi började som vanligt med en lååång promenad på 2 timmar & idag fick vi ha 5 hundar var, haha det var lite svårt att hålla i alla så att inte kopplena skulle snurra sig. När vi kom fram såg alla mina kopplen ut som en lång fläta ;P

Istället för att gå 1 ½ timme på eftermiddagen, gick jag, malin & tjejen som jobbar där ut till rastgården och där fick hundarna springa lösa och busa, så det var skönt!
Jag hade med mig en stegräknare idag & det blev sammanlagt 16 000 steg, alltså ungefär 8 km, det kallar jag motion.
Och igår gick jag ännu längre, drygt 1 mil..det var väldigt jobbigt.

Vi håller på att lära oss alla namnen på de 32 hundarna, det är lite förvirrande men vi kan typ hälften iallafall! Vissa hundar är nästan likadana..

Lite bilder från dagen:


Knähunden Sigge!


Harry!


Morris!


Bulan!


Toya!



Artchie


malin
PUBLICERAT: 2008-10-14, 18:59:36

haha artchie(!)


denice
PUBLICERAT: 2008-10-14, 19:25:58 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

juste :D


emilia
PUBLICERAT: 2008-10-15, 21:29:01

haha vilka sötingar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: