2008-10-24
 15:05:53

Bio

Hello!
Igår krånglade internet igen för mig.. men nu funkar det som det ska iaf!
I onsdags var jag, sara, malin, emilia & amanda på bio - high school musical 3 :) Den var bättre nu, alltså andra gången än första.
Innan bion stod vi vid en bankomat för att malin skulle ta ut pengar. Sen fick emilia syn på den där tanten som jagar människor och typ skriker nåt om Jesus, nån som har sett henne?
Då när tanten fick ögonkontakt med oss så blev hon typ helt galen och sprang efter oss och skrek! haha, vi blev typ as rädda och sprang fort därifrån. Jag höll på å garva ihjäl mig, seriöst, min mage var helt spänd i en halvtimme :P Det var så jäkla kul, även fast kärringen är lite läskig..

Idag ska jag, sara, amanda och kanske malin åka till emilia och övernatta där :)
Och nu är det ju höstlov, skööönt (!!!)
Man vet aldrig vad vi hittar på, kanske tar ett dopp i havet? ;)   nää skoja bara.

Hörs senare!

/ Denice ♥


Hot! :D  -  bilden tagen från filmen 17 again som släpps nästa år..
Nedan kan ni se trailern:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: