2008-11-06
 20:26:12

Torsdag

Mossi mossi!   haha, så svarar japaner tydligen i telefon ;)
Idag har vi haft skrivningen.. det gick väl helt okej, men man blir så stressad eftersom alla skriver som galningar!!
Jag har gjort klart logg 3 som ska vara inlämnad imorgon + att jag har pluggat lite grann på engelskan, men måste dock plugga ännu mer för det är så svårt med fornetisk skrift.

På spanska lektionen idag hände nåt pinsamt, haha. Jag och amanda höll på att diskutera vem vår nya spanska lärare liknar, och vi kom fram till att han liknade den elaka råttan i typ förr förra julkalendern, haha.
Senare på samma lektion skrev han med stora bokstäver på tavlan när vi skulle rätta vårat test som vi hade i tisdags. Och då viskade jag till amanda tyst :
- måste han skriva med stora bokstäver, fett irriterande..
han ba: ja, små bokstäver syns inte lika bra. Och jag har bra hörsel.

hahaha, fy fan va pinsamt! tänk om han hörde när vi två diskuterade om att han liknade en råtta ;D
IG varning på oss alltså, hehe.

Har inte så mycket mer att säga om dagen, men imorgon är det iallafall fredag, yes!

/ Denice ♥


Ikväll 21:00 MTV är det European Music Awards :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: