2008-11-04
 17:47:42

Tisdag - 4 November

Buenos dias! (även om det inte är dag dårå)
Attbråpå spanska, vi hade ett spanska test som man inte kunde plugga till eftersom vår nya lärare vill veta ungefär hur mycket vi kan. Efter att Esto slutade, har vi haft typ 5 lärare.. och jag har nästan inte lärt mig något nytt den här terminen, så det gick inte så bra på testet :/

Anyway... Idag hade vi simning, kommer ha värsta träningsvärk imorgon ! haha. Det var jättejobbigt. Vi simmade fram och tillbaka hela tiden fast på olika sätt.
Det blir inge mer simning den här veckan, men maybe nästan vecka.. kommer drunkna (!!)
Juste, jag ska tona ner på mitt svärande, hehe. Det bara åker ut ur min mun hela tiden fast jag inte tänker på det, som: jävlar, fan, vafan o.s.v.   Amanda & Sara ska hålla ett öga på mig :P
Amanda sa att hennes brorsa sa " Whatta *piiiiip*" och hon hatar det så då började jag säga det, men då slog hon mig ;(

Jag måste snart sätta igång med skolarbete, mind-map till artikel + logg. Ska bara titta in en snabbis på skolportalen om jag har uppfört mig, mohaha.  See ya!

/ Denice  ♥


Jag ska skriva om denna man i min artikel, han kommer bli skjuten när han håller tal på val-dagen, hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: