2008-11-23
 18:25:15

Stan i snön

Halloj halloj!
Kamera sladden är fortfarande försvunnen. Får ta & röja på mitt rum så kanske jag hittar den!

Idag var jag & sara på stan och kikade efter julklappar. Jag skulle köpa Mamma Mia filmen till mamma, men den har inte kommit ut i affärerna än. Hade 300 :- på JC sen i somras, så då passade jag på att handla julklapp till min brorsa.
Köpte en t-shirt och senare när jag kom hem och visade den för mamma, så säger hon att han inte gillar v-ringade tröjor, skiit också! Jag ska testa den själv, hah den var ganska snygg faktiskt, eller så ska jag försöka byta ut den.
Jag köpte en mössa också på H&M, nu slipper mina öron frysa!

Just nu är det typ snöstorm, inte roligt alls! Hoppas jag inte är tvungen att gå ut med hundarna i detta väder iallafall :P

Ha en bra kväll!

/ Denice ♥

Katy Perry - Fingerprints



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: