2008-11-25
 20:33:56

Snö snö snö

Hola senorita!
Jag kom nyss in från snövädret med hundarna. Det var faktiskt roligt att gå ut med dem för en gång skull, haha nejmen dem hjälpte mig upp för backarna!
Det enda jag behövde säga till dem var:" titta! matte matte! " och *poff* så var jag uppe, haha så lättlurade!

Min dag har bestått av plugg, plugg och mera plugg. Haha närå, det har inte blivit så mycket plugg idag om jag ska vara ärlig.
Sara & Amanda följde med mig hem idag efter skolan för att göra ett mattepapper. Sedan har jag endast gjort engelska.
Imorgon måste jag verkligen gå på matte stödtid. Vi har matteprov på torsdag och jag vill få ett bra betyg på det eftersom jag har fått det på alla tidigare matteprov. Detta avsnitt är så himla svårt, förstår nästan ingen :/

Jaja, nog om skolan fast det är ju det enda som händer på vardagarna i mitt liv, haha!
♦ Glöm inte Desperate Housewives - ikväll kl: 21:00

/ Denice ♥

Jesse McCartney - It's over


malin
PUBLICERAT: 2008-11-26, 07:43:18 | URL: http://malinja.blogg.se/

ok,kollar in den efter skolan =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: