2008-11-06
 20:14:17

Onsdag

Hejhej!
Det här blir en kortis eftersom jag inte har så mycket att skriva ;)
Imorgon har vi 60 minuter på oss att skriva en påhittad artikel om vad som helst, men man får ha med sig en mind-map man utgår ifrån.
Jag provade att skriva artikeln hemma för att se hur lång och bra den blev, haha den sög :P aja, får försöka göra den bättre imorgon då.

Just nu gör jag ingenting faktiskt, satt nyss och sjöng lite (a) men sen kommer min brorsa in och förstör allt som vanligt & säger att jag ska sänka skita mkt, för grannarna kanske hörde, höhö och jag heter Arne Waise (?)

Vi har 30 minuters sovmorgonen imorgon, yeey, haha inte för att det är särskilt mycket menmen.. alltid något.

Kortis som sagt, Ciao!

/ Denice ♥

Ps: Skulle egentligen publicerats igår ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: