2008-11-24
 18:31:12

Måndag - början på en helt ny vecka..

Tjaow!
Igår fick jag för mig att jag skulle börja kolla på The O.C från början, och det är faktiskt väldigt underhållande! :P
Det var ett tag sedan jag såg avsnitten.

Anyway, idag när jag tittade ut genom fönstret såg jag värsta snöstormen, haha gud vad det snöade idag!
Det ligger säkert åtminstone 1-2 decimeter snö på marken, mysigt! Nu börjar det äntligen kännas som jul!
När jag & jessica skulle ta oss ner för branta backen imorse gick det inte så himla bra kan jag ju säga, haha. Jag gav upp efter en stund med tanken att kunna stå upp på fötter längs nere på backen, så jag hukade mig och åkte på fötterna hela vägen ner, haha, det var as svårt att hålla balansen!
För någon vecka sedan kastade vi mjöl på en i våran klass & nu gav han igen! Blev såklart mulad efter skolan, inte kul alls! Men som tur var så hade jag mitt hår lite i vägen för ansiktet så det blev inte så kallt, haha.

Vi fick tillbaka SO proven - Hinduismen, och jag fick VG :) *stolt* nejmen, jag brukar jämnt få G+ på so-prov. Jag måste försöka höja mig i 4 ämnen för att kunna komma in på Klara gymnasiet, jag har iallafall ett mål att sträva efter.

Eftersom jag inte har hittat kamera sladden ännu som btw är helt spårlöst försvunnen, så lägger jag upp music istället.

Leona Lewis - Take a bow


malin
PUBLICERAT: 2008-11-24, 20:47:34 | URL: http://malinja.blogg.se/

du,den där låten är bra,har du hört the man who can´t be moved med the script ?

den är ju skitbra =)

mina kamera bilder har precis lagts in på datorn så det finns fina/färska bilder på min blogg nu.


malin
PUBLICERAT: 2008-11-24, 21:50:44 | URL: http://malinja.blogg.se/

japps,du då ?

har du vart in på www.lirama.net och sökt på låttexter??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: