2008-11-11
 18:28:08

Hemma hos sara

Tjoo!
Just nu sitter jag hemma hos sara , men hon äter middag så jag lånar hennes nya fiina data så länge ;)

Idag har det väl varit en helt vanlig skoldag, och vi fick inte någon hämnd från david, hehe tur!
Han sa att vi var dödens hela dagen, så vi trodde ju att vi skulle få spö haha, nejmen bli äggade eller något sådant.
Imorgon kanske jag följer med malin och amanda och simmar , får helt enkelt se hur mycket jag har att göra i skolan.

1. Logg 4
2. SO fördjupningsuppgift
3. SO prov
4. Krönika mind-map

Aah, allt detta har vi den här veckan. Det kanske inte låter som så mycket, men det är det faktiskt.
Juste, vi fick tillbaka våra Fonitik prov idag & jag fick VG! Jag trodde att jag skulle få typ G+, haha hatar att få det.

/ Denice ♥


Jag & amanda ramlar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: