2008-11-17
 17:32:33

Hawaii

Aloha!
Idag när jag kom hem från skolan var mamma hemkommen från Hawaii :)
Hon hade självklart haft det underbart!
2 par jeans hade hon köpt till mig, yeey! Miss sixty. Ett par lite tightare än dom andra + att ett par var det lite stretch i, jätteskönt.

Jag är så grymt klantig idag ! På hemkunskapen skar jag mig ordentligt på ett konservburk lock, det gör fortfarande ont. Och alldeles nyss krossade jag ett glas, så jag var tvungen att soppa + dammsuga, s.u.c.k. Hur lyckas jag?!

Jaja, nu måste jag rusa ner för att hämta ett till plåster! Hörs kanske senare.

/ Denice ♥


Detta fick jag av mamma, köpt på Hawaii :)


Miss sixty jeans (det ligger ett till par i väskan)


Jag diggar väskan man fick till :P


fanny
PUBLICERAT: 2008-11-17, 17:50:05 | URL: http://float.blogg.se/

klicka på okonen som de ser ut som att de springer en gubbe på.


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-11-17, 21:35:59 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Åh, va fina Denice!

Nu e ja avis... :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: