2008-12-19
 18:04:01

Torsdag

Hola Hola!
Idag har jag kollat på: top model & the o.c. :)
Det är det enda jag har gjort idag tror jag. Och imorgon ska jag till skolan. Det är avslutning, yees!
Alla ska få sina betyg och jag ska få mina svenska & engelska arbeten tillbaka eftersom jag har varit sjuk i typ 3 dagar.

Jag har inget speciellt att skriva om, men det ska bli jävligt skönt med lov nu alltså! Eller vad tycker ni??
Efter avslutningen ska jag och sara åka till Nacka centrum och shoppas julklappar. Det ska tydligen vara jättebra där och mycket affärer, så det ska väl bli kul och gå någon annanstans att shoppa för en gång skull.
På söndag kommer Robin B, Alice och Kevin till Haninge centrum och då ska jag och sara vara där och kolla på dem :) thihi.

Aja, hare gött!

/ Denice ♥

En sån kudde vill jag ha ! haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: