2008-12-31
 00:13:08

Time for bed





Nu är klockan över tolv-slaget & det innebär alltså att det är nyårsafton today!
Tidigare på kvällen var jag ute med mina hundar och Leo blev så rädd av allt som small ute, tyckte så synd om honom. Men det bästa är att inte bry sig om honom och bara fortsätta att gå. Om jag själv känner mig rädd, känner sig hunden rädd så det är ingen smart sak att göra. 
Utnyttja alla tips jag ger er om hundar alla hundägare där ute, haha nej jag skoja ;) Själv kan jag inte så jättemycket om hundar faktiskt, men en sak kan jag iallfall!

Jaja, nu är det nog sängdax för min del, eller rättaresagt glo på Vänner avsnitt i sängen :)  Goodnight!


Sara
PUBLICERAT: 2008-12-31, 13:47:43 | URL: http://saraborell.blogg.se/

Svar: Ja det är min favorit också ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: