2008-12-09
 15:44:36

Sjuk...

Hejhej!
Jag känner mig inte alls bra idag, så jag stannade hemma från skolan. Ont i huvudet, halsen, känns som om jag har feber också. Inte roligt!
Imorgon har vi terminens sista prov , NO. Fråga mig inte hur jag kommer att kunna plugga nu när jag är sjuk, för det vet jag inte ens själv.
Just nu är mamma i skolan & hämtar mina böcker i skåpet. Wish me good luck!

På fredag är det idol finalen och då vill jag ju inte bli sjuk.. Hoppas det går över tills dess iallafall. Håll tummarna!
I den långa pausen när fredag hela veckan sänds på tv, så kommer de idolerna som kom top 6 sjunga varsinn låt som inte tv-tittarna kommer att få se, mohaha :)

Aja, ska nog lägga mig i sängen igen och kolla vidare på O.C. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör! ;)

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: