2008-12-27
 23:35:34

Pictures











I onsdags gick jag, Mamma, Pappa, Maggan, Imilia & hundarna runt "lill fjärden". Då passade jag såklart på att ta bilder på naturen med min systemkamera!
Det finns så många funktioner på kameran, så det är jättesvårt att få in rätt inställningar när man fotar, men det lär man sig genom tiden :)
När vi kom hem ville Imilia ta kort ute på tomten, så då gjorde vi det. Det blev några fiina bilder, men somsagt: jag lär mig fortfarande.

Nej, nu ska jag gå till min säng & glo på vänner, sedan är det sovdax eftersom jag och sara ska till stan imorgon vid 12 snåret - Mellandagsrea!  Puss o Godnatt!


emiliaaa
PUBLICERAT: 2008-12-28, 12:46:08

fett snygg design denice ;)


Denice
PUBLICERAT: 2008-12-28, 15:51:25 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

sv till emilia: hihi tack! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: