2008-12-22
 00:52:14

Haninge centrum

Hejhej!
Jag borde egentligen inte vara uppe just nu eftersom jag ska upp typ vid 10 imorgon.. men men, jag sitter och väntar på att lite bilder från emilia ska läggas upp på bilddagboken ;)

Idag har varit en jätterolig dag! Jag, emilia, sara & malin åkte ner till haninge centrum för att kolla på Kevin, Alice och Robin B från idol :)
Dem framförde varsinn låt och sedan blev det autograf skrivning i 2 timmar.
Innan allt började var det en kille som stod och pratade lite på scenen.. sen frågade han om nån frivillig, modig ville sjunga inför alla. Då räckte sara upp handen och sjöng "All I want for christmas is you" inför hela publiken, hon var sååå duktig!
Det var inte en liten publik kan jag ju säga. Det var mest antal människor som har varit hittills på idolernas turné.
Sedan när sara kom tillbaka till oss så sa en tjej:
- Du var jätteduktig!

Naaw, vår blivande stjärna, haha ;)

Sara & emilia stod i kö och då köpte emilia kevins singel till mig med. Emilia tog massa kort, vi stod längst fram när dem signerade skivor. Robin B var lite munter idag, haha , men sööt ändå :)

Goodnight! Detta blir nog mitt sista inlägg innan jag drar till Huddik imorn. Jag får se, kanske jag hinner skriva mer imorgon.

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: