2008-12-05
 18:13:33

Friday!

hejhej!
Nu kom mami & papi hem från centrum och mamma hade köpt ett par nya hörlurar till mig, finally! :)
Hon hade även köpt halsduk&mössa till sig själv, och dom kommer jag nog låna ibland (a) haha, dom va fina och mysiga!
Iallafall.. SO provet gick ganska bra faktiskt , bättre än vad jag hade förväntat mig. Pluggade inte så jättemycket igår, men första lektionen innan provet så gick jag igenom alla frågor och svar.
Task arbetet i engelskan är avklarat nu också, så sköönt!

Idag på gympan hade vi värsta crazy mannen som vikarie, shit asso vad han körde hårt med oss!
Jag tror att han har varit någon slags ledare i lumpen eller nåt, haha detta var vi inte vana med.
Först när vi kommer in i gympasalen säger han:
- Sätt er på golvet nu och var tysta!
- Jag: Oj, här var det hårda regler.
- Han: Tyst sa jag!

haha blev lite paff där. Senare kommer 3 killar försent och sätter sig sedan på golvet. En halvligger ned på golvet och vikarien ba:
- Sätt dig upp!!
En annan tuggar tuggummi.
- Spotta ut tuggummit!!

haha, det var så roligt, man kunde inte hålla tyst , fast det var man ju tvungen att göra :P
Uppvärmningen var en halv timme och sedan körde vi 20 min boxning med olika stationer.
Haha undra vem som kommer att ha träningsvärk imorgon, joo jag!

Ikväll ska jag, sara, emma & malin åka till emilia där även amanda är just nu och kolla på idol såklart! ;)
Ska självklart rösta på robin. Han ska vidare till final, där jag och sara kommer att befinna oss, yeey.
Kevin kommer nog stå i finalen, men men.. Jag vill ändå inte att Alice ska åka, haha svårt att bestämma mig, men vi får helt enkelt se vad som händer ikväll.

Ojoj, detta blev ett långt inlägg, men ha en trevlig fredagskväll!

/ Denice ♥

Miley cyrus - Rockin' around the christmas tree


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-05, 19:01:02

usch, hon är så jävla vidrig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: