2008-12-07
 13:55:52

Andra Advent

Idag är det Andra Advent - gud vad tiden går snabbt!

Vet ni? Britney spears kanske kommer till idol finalen & där kommer jag och sara befinna oss :D
Fan va kul om det är sant. Hennes uppträdanden är så bra och hennes nya skiva är också bra faktiskt.
Ungefär 6 dagar kvar tills det sker, gaaah längtar!
Och samma dag, alltså 12:e December är det lucia i skolan. Jag och sara ska vara tärnor, hihi.
Hoppas vi inte behöver klä oss i stora vita lakan, haha. Nejmen, jag tror att man får välja kläder själv.

Igår var jag & sara i stan (as usual, haha). Jag köpte ett par gråa strumpbyxor som jag by the way glömde att kolla storleken på, så det blev storlek M , buhu.. Hoppas dem inte är föör stora bara.
Sara köpte en huvudmassage grej som hennes mamma önskade sig i julklapp.
Alla julklappar är inte köpta än, men jag tänkte att jag köper dem för min nästa månadspeng den 20:e istället.
Juste! Jag såg Kitty i Andra Avenyn igår, hehe ;)

Ha en bra dag!

/ Denice ♥

klicka på bilden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: