2008-08-22
 21:53:08

Sista inlägget för kvällen..

Go´kväll
Detta blir nog det sista blogginlägget för kvällen.. är så himla trött efter alla tidigare mornar (säger man så? hah)
Jag ska nog sätta på en bra film eller serie och fortsätta smaska på mina popcorn i sängen hade jag tänkt mig.
När jag satt och kollade på tv efter skolan idag låg Junior (min ena hund) bredvid mig och sov. En liten stund senare så började det regna, åska & blixtra och då kröp han minsann upp i knät på mig och vill ligga nära sin matte, haha det såg så gulligt ut =)

Morgon dagens planer lyder så att jag, sara & sofie ska åka in till stan och shoppa lite! Som jag tidigare har nämnt behöver jag ett par jeans, men den här gången ska det nog inte vara något dyrt märke för det orkar jag inte slösa pengar på just nu när jag behöver annat också. Ska försöka hitta ett par billiga snygga jeans helt enkelt.

Vi hörs imorgon, puss
/ Denice ♥


Leo lägger ofta upp huvudet på juniors rygg, hihi :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: