2008-08-07
 22:18:54

Shopping

Go´ kväll =)
Jag, Sara & Amanda åkte in till stan för lite shopping vid 2-tiden. Vi tog en paus på mc donalds för att mina ben höll på att döö, hah, så jävla lat idag! När vi var där så kom Sofie och Malin också, det var as länge sen jag träffade både Amanda och Malin, så det var kul.
Efter fikat skulle Amanda, Sofie och Malin gå på bio, Narnia, så jag & Sara gick vidare på stan själva.
Sara köpte en t-shirt från H&M och en gul tröja från Vero moda & jag köpte bara en t-shirt från Vero moda.
Vid 5-tiden åkte vi hemmåt och nu sitter jag här framför datan och dricker en kopp te.
När klockan slår 00:00 fyller jag år, hihi, 8/8 - 08. Stockhoooolms år!! haha lite coolt faktiskt.
Dem ska ju ha vattenkrig mellan nord & syd sidan vid gamla stan, bara som en liten rolig grej sådär & sen har de säkert massa andra aktiviteter på andra ställen i stan!

Aja, nu ska jag inte babbla massa skit, så ni får ha det så bra ikväll =)

/ Denice ♥


Denna t-shirt köpte jag på Vero moda, 129:- Tycker den var lite sööt faktiskt =)


malin
PUBLICERAT: 2008-08-07, 23:25:02

ska vi me på vattenfajten i morrn?


Sabine
PUBLICERAT: 2008-08-08, 16:00:25 | URL: http://enibas.blogg.se/

söt tee :)


Gullillan
PUBLICERAT: 2008-08-10, 00:30:00 | URL: http://gullillas.blogg.se/

Tänk att jag fortfarande inte varit inne på Vero Moda fastän jag så ofta ser att folk köpt såååå fina kläder där...............

Jättesnygg tröja den du visar här!

Tack för titten förresten!

Önskar dig en skön söndag!


julia.
PUBLICERAT: 2008-08-11, 09:15:43 | URL: http://julia.blogg.se/

vilken söt tröja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: