2008-08-12
 20:13:44

Shopping med Sara

Tjenare =)
Idag blev det en shoppingtur med Sara i centrala stockholm!
Det blev lite köpt för min del den här gången, yeey och Sara fick också något köpt.
Jag hatar när man åker in till stan & inte hittar någonting, då känns det helt onödigt, håller ni inte med?

Vet ni.. min drömfångare fungerade inatt också, haha. Jag drömde många drömmar, men en dröm var att jag fightades med en gammal klasskompis som jag inte gillar i verkligheten heller, haha, det var väldigt kul om jag får säga det själv.
Det blir inte så mycket blogg på dagarna eftersom inte min data fungerar då konstigt nog, bara på kvällarna fungerar den ;P   men jag får väl skriva ett till inlägg ikväll eller något.

Det här köpte jag today:



1. ljuslila sjal från H&M, 98:- (perfekt att ha till min nya svarta jacka från H&M som kommer hem till mig snart)
2. T-shirt med tryck från Monki, 100:-
3. Svart stor väska från Wedins, 299:-  (Den är alldeles för stor att bäras runt på stan egentligen, men den kommer nog komma till användning vid andra tillfällen då jag ska sova över hos någon eller när jag reser)

Ps: Har ni varit inne i den nya Monki butiken på Sergelgatan förästen? Den e grym, haha, när man kommer in där ser det ut som att det är disco eller nåt, skit ballt! Jag har tidigare aldrig varit inne i en Monki butik förens nu. De har fina kläder & det är inte allt för dyrt heller. En t-shirt för 100 kronor kallar jag billigt med stort B! =)

/ Denice ♥


Jessica
PUBLICERAT: 2008-09-02, 23:53:29

Jaaa butiken är svincool! Jag trodde typ att det var en klubb när jag gick förbi...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: