2008-08-17
 23:15:55

På stan med Sara

Tjena tjena!
Har inte uppdaterat något idag pga av att jag & sara har varit i stan + att mitt internet har inte fungerat :/
Idag kändes det verkligen som höst, regnigt, blåsigt, kallt, usch usch. Nya jackan från H&M fick åka på idag =)
Jag hittade inget speciellt i stan faktiskt, bara ett ljusrosa nagellack & ett par silvriga örhängen.

Sara & jag har värsta bra framtidsplanerna, haha, får se om det blir av bara :) menmen... dom får inte ni veta här i bloggen iaf,  not jet iallafall!

- Silvriga örhängen från H&M, 19,50 :-
- Ljusrosa nagellack från Depend (Kicks), 25:-


Årets godaste glass = Mc flurry daim blandat med chokladsås! muuums..


Det var några som hade gympa vid plattan! :P


Den här klockan fick jag idag av min gammelmoster =)
Tyckte den var fin faktiskt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: