2008-08-28
 16:09:06

Mys framför tv:n

Tjaba!
Allt bra?
själv rinner det i ögonen.. men det får jag lära mig att stå ut med =)
Idag var det en rätt okej dag, lite jobbig men ändå kändes det som om dagen gick ganska snabbt.
Morgon dagens planer:
- Skola som vanligt.
- och sen ska jag sova hos sara =)

Dagen efter (lördag) ska jag och sara åka till stan som inte blev av förra helgen, så jag får se om jag hittar nåt kul där! letar efter lite nya tjockare tröjor.

nu ska jag fortsätta kolla på top model med bullar & mjölk, hihi
/ Denice ♥


Ashley tisdales nya frisyr :)


Elin
PUBLICERAT: 2008-08-28, 19:45:52 | URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Du, det finns såna som köper designer för 150 kr och mer. Men jag tvingar ingen o köpa, verkligen inte, bara en möjligthet eftersom jag har en stor efterfrågan på designer.


hannnaaaaa :]
PUBLICERAT: 2008-08-29, 14:17:57 | URL: http://justpictureit.blogg.se/

älskar hennes solglasögon! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: