2008-08-16
 17:46:28

Fika i centrum med Amanda

Hejhej!
Fick ett sms av Amanda idag där det stod om jag hade lust att göra något och självklart hade jag det, så vi åkte buss ner till centrum och tog en fika :)
Vi köpte varsinn beskvi & en MER, gott gott!

Jag är allmänt trött idag faktiskt, somnade ungefär 3 inatt , not good inför skolstarten som börjar på onsdag 20/8.
Det här året måste jag verkligen kämpa i skolan, måste få lite fler VG:n. Höst terminen hade jag 4 VG och resten G och vår terminen gick jag ut med 8 VG och resten G, så det var dubbelt så bra.
Man måste ju få lite bättre betyg speciellt nu i nian eftersom nästa år är det dax för gymnasiet och då vill man gärna komma in på den linjen man är intreserad av.
aja, nog om skolan..

See ya later
/ Denice ♥


Amanda ville inte vara med på bild idag :)


Sara på butterix för någon vecka sen!


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-08-16, 19:52:29 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Omg vilken ful bild! :O

Den där har inte ens jag sett förut!

Delete!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: