2008-08-27
 21:48:45

Allergisk mot mina egna små hundar?!

Vet ni?! jag tror att jag har blivit allergisk mot mina hundar. Mina ögon rinner som bara tusan här hemma i hundmiljön.
När jag är i skolan rinner det ingenting, men direkt när jag kommer hem börjar det..
Om jag nu är allergisk mot mina hundar så måste jag stå ut med rinnande ögon i flera år! men jag kommer ju absolut inte ge bort dom till nån om ni tror det.
jag får väl kanske ta reda på lite mer om det där innan jag ger ut fel information :P men jag kanske får speciella ögondroppar av läkaren senare.

aja, nu ska jag kolla vidare på Project runway!
/ Denice ♥


Junior & Leo på stranden i Danmark =)


Elena
PUBLICERAT: 2008-08-28, 11:30:10 | URL: http://ellisono.blogg.se/

Oh. Jobbigt om du skulle vara det. ):



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: