2009-05-26
 21:47:26

Uuupsii..

Tjo! Dålig uppdatering, jag vet.. ;)
Denna vecka är det tema-vecka i skolan! Rätt skönt eftersom man får arbeta med vilket ämne man vill (typ), bara att arbetet ska vara inlämnat i tid.
Men nu ska vi inte snacka skola här.. hmm.. vad har hänt?  inget :P

Jag har blivit beroende av one tree hill igen :/ suck.. Men det är s bra, även fast jag har sätt alla avsnitten innan!

Det positiva med dagen var nog att det var soligt väder och halva priset i cafeterian, haha. Några hade vattenkrig, medans jag försökte hålla mig undan ;)

Menmen.. snart börjar DH igen. C ya! ♥

Old times :D

jag och jessica sjunger karaoke


sofie, malin & jag!


malin & sofie!

gah! mitt åååååååå är helt cp på tangentbordet!!


malin
PUBLICERAT: 2009-05-27, 15:13:45

naaa :D fyfan va söta:)


Mimmi
PUBLICERAT: 2009-05-27, 16:54:54 | URL: http://mimisen.blogg.se/

Tack. Åh jobbigt. Jag är färdig med allt plugg. Så skönt! Betygen sätts på fredag, så hoppas det ser bra ut!, vad pluggar du för ngt då


Mimmi
PUBLICERAT: 2009-05-27, 20:40:09 | URL: http://mimisen.blogg.se/

haha, ja men det är dom nog! Jag är urdålig på matte. Lycka till på den



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: